Hi Superhero !+Follow | Dashboard
//Superhuman
Shopping Timee !

Friday 17 August 2012 @ 05:47 | 0 Comment [s]

Hii blogger , Assalamualaikum :) Setelah sekian lama ta mengupdate blog , hari nih dpt juga update lepas BFF kita bell tlg editkan blog kita , hewhew xD Okayy , hari nih 17/8/2012 maknanya tinggal lagi sehari je kita nak puasa kan ?! yeayyyyy ! *muka minta kaki* harhar , baiklah disini saya ingin share the moment wif my beloved frens . Semalam kteorg pegi shopping dkt TS , last minute shopping doyh ! ta pernah aku shopping lewat mcm nih , punya lha penuh org dkt TS tuh -__- dah mcm sardin dlm tin *bersiul* lewls . Ouh yaa , iman kteorg agak tergugat lha kan , sbb kteorg puasa *kenyit mata ala Selena Gomez* selamba jee amoi amoi tuh minum depan kteorg , ehh salah kteorg juga pegi lepak dkt Starbucks tuh -,-

Secara tetiba dan tidak sengaja , Asyraf , Piyad , Asam and Aqil dtg .........

Hahaha , kayy tipu ! sebenarnya kteorg yg ajak xD *sambil dgr radio hitzfm yg merapu 24h* haha , then kteorg lepak lepak , tangkap gamba for sure , aku rasa phone Syera tuh penuh dgn muka aku jaa . Yelaa , memory phone mmbe2 aku semua untuk gamba aku jaa *senyum nampak gigi taring* tlg jgn muntah ;D Then aku , fara and syera masuk kedai nih apa nama pun ta ingat -__- not bad lhaa baju2 dkt kedai dye , tapi ada sedikit masalah teknikal yg membuatkan aku tanak beli dkt situ , hihi *gelak sopan*

So , jln punya jln sampai lha jumpa kedai nih apa nama pun tatau lagi . Harhar , sumpah mahal kedai tuh , lepas tuh hasut aku beli tuh lhaa , nih lhaa . Ingat nak beli seluar jee , then dye hulur baju then kasut , perghh dye ingt aku anak datuk apa o.O *ehh , aku anak raja* LOL So , seratus lebih habis dkt kedai apa nama tatau tuh -_____- Okayy , benda dah lepas jgn dikenang xD okayy , then kteorg jenjalan , masing2 ada pasangan ~ aku jaa tada :( ehh ehhh *muka comel* after that , before berbuka kteorg balik , malas berbuka dkt luar , mknan bukan sihat sgt *cough* Okayy , so here's the picture ! letak mouse korang dkt gmba tuh okayy . Enjoyyyy
Haha , muka fara serious lawak xD

Okayy , satu jee gmba boleh upload , nak upload yg lain dye ta bagi *muka bebal* sincerely #adik zayn malik tergolek terpenyek :*


Older Post | Newer Post
The SuperHuman !


Assalamualaikum! speaking here is Myra Versace .Do follow and enjoy :)

Be nice here., Enjoy

Do follow



Navigations!


DiaryAboutSite

The Credits!

Template by : CuteMonstaa
Full Edited : NUR AMYRA


Now Playing